Marginpar s-a specializat în crearea celor mai extraordinare flori tăiate timp de peste 30 de ani, stabilindu-se ca un producător important de flori. În fermele lor din Kenya, Etiopia, Tanzania și Zimbabwe cresc o gamă variată de peste 100 de flori frumoase.
ERP personalizat
Un ERP personalizat construit pentru gestionarea lanțului de aprovizionare de la un capăt la altul.
Procesarea facturilor
Instrumente automatizate de facturare implementate pentru a minimiza erorile și a accelera procesele financiare.
Site-uri integrate
A dezvoltat un sistem unificat pentru a conecta fermele africane la sediul central din Aalsmeer.
Optimizarea cererii pe piață
Modele predictive concepute pentru a îmbunătăți gestionarea stocurilor și utilizarea resurselor.
Nu există un sistem uniform în cadrul lanțului de aprovizionare.
Procesele manuale cauzau ineficiență și erori.
A fost dificil să se răspundă nevoilor diferite ale fermelor și sediilor centrale.
Dificultatea de a corela în mod eficient cererea și oferta.
Enunțarea problemei
Pe o piață în creștere rapidă, este important ca Marginpar să continue să se diferențieze de concurența intensă. Pentru a rămâne în fața concurenței, aceștia doresc o aplicație în care să poată fi gestionat cu ușurință întregul proces, de la început până la sfârșit. Această aplicație nu trebuie să fie doar eficientă, ci și suficient de flexibilă pentru a răspunde diverselor nevoi ale diferitelor verigi din lanț.
Soluția dorită
Marginpar dorește să dezvolte un sistem ERP care să poată gestiona toate aspectele lanțului său de aprovizionare. Investind în acest sistem, compania poate raționaliza procesele operaționale, reduce costurile și îmbunătăți serviciile pentru clienți. Această soluție ERP va trebui să cuprindă mai multe faze, cum ar fi achizițiile, gestionarea stocurilor, planificarea producției, distribuția, vânzările și finanțele.
A construit sistemul DXP ERP pentru a gestiona întregul lanț de aprovizionare.
Potrivirea perfectă a cererii și ofertei cu DXP.
Procesarea automată a facturilor pentru a reduce erorile și a economisi timp.
Operațiuni centralizate pentru ferme și sediul central pe o singură platformă.
Soluție
Pentru a realiza această soluție dorită, s-a apelat la Emendis. Am construit un sistem ERP, numit DXP, cu care lucrează atât fermele din Africa, cât și sediul central din Aalsmeer. Cu ajutorul Platformei de experiență digitală (DXP), companiile pot transforma strategiile de vânzări tradiționale în experiențe de vânzări fără întreruperi. Acest lucru permite personalului să combine cu ușurință oferta și cererea cu utilizarea optimă a capacității, respectând în același timp cerințele specifice ale Aalsmeer privind livrarea către clienți direcți sau licitații.
Aveți nevoie de o soluție similară?
Hai să vorbim!
Metoda de lucru
Toate facturile primite de grupul PP sunt citite automat în sistemul P2P. Sunt capturate doar informațiile necesare, cum ar fi numărul facturii, denumirea societății, IBAN și suma care trebuie plătită. Această automatizare accelerează procesul de procesare a facturilor și minimizează erorile de introducere manuală.
Cazurile noastre
Sunteți curioși cu privire la munca noastră? Suntem bucuroși să vă prezentăm câteva dintre proiectele noastre.