Optimizarea procesului de la achiziție la plată

În ultimele decenii, Parlevliet & Van der Plas a devenit un actor global important în industria pescuitului și a prelucrării. Cu mai multe birouri în întreaga lume, întreprinderea de familie Parlevliet & Van der Plas și-a construit o reputație excelentă în domeniul pescuitului durabil. Lumea Grupului PP este caracterizată de numeroase culturi, țări, oameni și piețe diferite.

A efectuat o revizuire amănunțită a fluxului de lucru de la achiziție la plată, a identificat ineficiențele și a implementat îmbunătățiri ale procesului.

Soluții digitale personalizate concepute și dezvoltate pentru automatizarea și integrarea proceselor de achiziții și plăți.

Sistemele ERP, de facturare și de achiziții sunt conectate pentru un flux continuu de date și reducerea intervenției manuale.

A implementat fluxuri automate de aprobare și notificări pentru a crește eficiența, a minimiza erorile și a accelera procesarea facturilor.

Shape

Fluxurile de lucru manuale cauzau întârzieri și ineficiență.

Shape

Datele dispersate au făcut dificilă urmărirea și monitorizarea.

Shape 2

Erori și riscuri de conformitate au apărut din cauza introducerii manuale.

Group 11

Comunicarea deficitară cu furnizorii a întârziat procesele.

Enunțarea problemei

Procesele de afaceri actuale ale Parlevliet & Van der Plas privind achizițiile și plățile nu se potriveau cu software-ul pe care compania îl folosea anterior. Prin urmare, software-ul nu se potrivea suficient cu operațiunile de afaceri ale grupului PP și nu oferea funcționalitățile de care acesta, ca organizație internațională, avea nevoie.

Business case

Dezvoltarea unei soluții software generice care oferă un control și o perspectivă mai bune asupra proceselor de afaceri ale grupului PP.

Shape

Fluxurile de lucru automatizate reduc timpii de procesare.

Group 15

Datele centralizate îmbunătățesc informațiile în timp real.

Group 5

Potrivirea automată a asigurat acuratețea și conformitatea.

Shape

Un portal pentru furnizori a îmbunătățit comunicarea și transparența.

Procesul P2P disponibil oricând, oriunde

Soluția noastră software P2P bazată pe web oferă o mai bună înțelegere a fluxului actual de lucru și a proceselor de afaceri ale grupului PP și oferă împărțirea costurilor, autorizarea costurilor, facturarea și legături cu diverse sisteme externe. De asemenea, software-ul poate fi implementat în mod generic și este adecvat atât pentru utilizarea online, cât și offline. Astfel, această soluție software poate fi utilizată oriunde, oricând – inclusiv pe mare!

Aveți nevoie de o soluție similară?

Hai să vorbim!

Funcționalități

Cazurile noastre

Sunteți curioși cu privire la munca noastră? Suntem bucuroși să vă prezentăm câteva dintre proiectele noastre.

Parteneri Emendis:

Emendis lucrează, printre altele, pentru