LG
Emendis ajută LG cu un portal personalizat
Un portal care eficientizează și optimizează lead-urile
LG Electronics este un jucător global și o companie inovatoare din punct de vedere tehnologic pe piața produselor electronice de consum, a aparatelor electrocasnice și a telefoanelor mobile. Departamentul responsabil cu procesarea clienților potențiali pentru aparatele de aer condiționat avea nevoie de un proces simplificat.
Enunțarea problemei
Site-ul permitea clienților să solicite o ofertă pentru instalarea unui aparat de aer condiționat LG. Departamentul relevant avea puține sau deloc informații despre rata de conversie și nu avea vizibilitate asupra a ceea ce se întâmpla cu lead-urile transmise.
Nu era clar dacă instalatorul desemnat ca lider a instalat aparatul de aer condiționat și nu era clar ce unități a folosit în acest scop. De asemenea, nu era clar dacă, în cele din urmă, clientul a fost deservit în mod satisfăcător. LG Electronics avea nevoie de mai multe informații despre clienții potențiali.
Cazul de afaceri
Prin studierea amănunțită a procesului LG Electronics, am descoperit în cele din urmă un proces prin care LG Electronics poate obține mai multe informații despre procesarea sa. Am dezvoltat o aplicație personalizată pentru LG:
- Un portal flexibil pentru LG, furnizori și instalatori;
- Procesarea simplificată a lead-urilor cu diferite statusuri;
- Informații privind unitățile instalate și calitatea unui instalator.
Funcționalități cheie
Cum lucrăm noi?
Pentru LG Electronics, avem o echipă fixă pregătită cu ore de scrum dedicate. Clientul decide ce și când să dezvolte. Noi îl degrevăm pe client prin faptul că avem o echipă pregătită cu dezvoltatori back-end și front-end, un manager de proiect și experți UX/UI, astfel încât clientul să se poată concentra pe funcționalitățile dorite.