PP group
Optimizarea procesului Purchase to Pay
Optimizarea procesului de achiziție până la plată
În ultimele decenii, Parlevliet & Van der Plas s-a transformat într-un actor global important în industria pescuitului și a prelucrării. Cu mai multe sucursale în întreaga lume, afacerea de familie Parlevliet & Van der Plas și-a construit o reputație excelentă în domeniul pescuitului durabil. Lumea Grupului PP este caracterizată de numeroasele sale culturi, țări, oameni și piețe diferite.
Enunțarea problemei
Procesele de afaceri curente ale Parlevliet & Van der Plas legate de achiziții și plată nu se potriveau cu software-ul pe care compania îl folosea anterior. Prin urmare, software-ul nu corespundea suficient de bine operațiunilor de afaceri ale grupului PP și nu oferea funcționalitățile de care acesta, în calitate de organizație internațională, avea nevoie.
Cazul de afaceri
Dezvoltarea unei soluții software generice care să ofere un control și o înțelegere mai bună a proceselor de afaceri ale grupului PP.
- Un control și o înțelegere mai bună a fluxului de lucru și a proceselor de afaceri actuale
- O soluție generică ce poate fi implementată la nivel de grup, în 5 țări
- Potrivit pentru utilizare online și offline
- Posibilitatea de divizare a costurilor, de autorizare a costurilor și de facturare
- Legătura cu Active Directory, OCR și sistemul ERP
Procesul P2P este disponibil oricând și oriunde
Soluția noastră software P2P bazată pe web oferă o mai bună înțelegere a fluxului de lucru și a proceselor de afaceri actuale ale grupului PP și oferă divizarea costurilor, autorizarea costurilor, facturarea și legături cu diverse sisteme externe. De asemenea, software-ul poate fi implementat în mod generic și este potrivit atât pentru utilizare online, cât și offline. Așadar, această soluție software poate fi utilizată oriunde și oricând – inclusiv pe mare!
Funcționalități cheie
O factură completată automat pentru fiecare furnizor
Aplicația oferă posibilitatea de a specifica valori implicite pentru fiecare furnizor. Acest lucru oferă utilizatorilor avantajul că datele sunt completate automat atunci când sosește o factură viitoare de la furnizorul respectiv. Astfel, nu numai că se economisește timp, dar această funcționalitate reduce și riscul de a face greșeli.
Autorizare securizată cu ajutorul fluxului de lucru pentru autorizare
În cadrul aplicației, fluxul de autorizare a unei facturi poate fi determinat cu ușurință prin definirea unei secvențe pentru utilizatori în cadrul aplicației. Acest flux de lucru poate fi, de asemenea, prevăzut cu criterii specifice, cu scopul ca facturile corecte să treacă pe la persoanele potrivite și astfel să se obțină o autorizare sigură. Urma de audit a unei facturi poate fi întotdeauna urmărită.
Lucrați mai eficient cu ajutorul șabloanelor contabile
Aplicația dispune de șabloane contabile ușor de utilizat, care pot fi implementate în diferite situații. Cu ajutorul acestor șabloane, intrările standard sunt completate direct de către utilizator, permițând sistemului să ia o mare parte din munca utilizatorilor.
Controlați mai bine administrarea cu Costsplitting
Aplicația oferă posibilitatea de a împărți o factură în intrări separate. Conturile din registrul general și cotele de TVA sunt preluate automat din ERP sau din pachetul de contabilitate conectat. În funcție de pachetul conectat, se pot aplica, de asemenea, diverse diferențieri suplimentare.
O factură completată automat pentru fiecare furnizor
Aplicația oferă posibilitatea de a specifica valori implicite pentru fiecare furnizor. Acest lucru oferă utilizatorilor avantajul că datele sunt completate automat atunci când sosește o factură viitoare de la furnizorul respectiv. Astfel, nu numai că se economisește timp, dar această funcționalitate reduce și riscul de a face greșeli.
Autorizare securizată cu ajutorul fluxului de lucru pentru autorizare
În cadrul aplicației, fluxul de autorizare a unei facturi poate fi determinat cu ușurință prin definirea unei secvențe pentru utilizatori în cadrul aplicației. Acest flux de lucru poate fi, de asemenea, prevăzut cu criterii specifice, cu scopul ca facturile corecte să treacă pe la persoanele potrivite și astfel să se obțină o autorizare sigură. Urma de audit a unei facturi poate fi întotdeauna urmărită.
Lucrați mai eficient cu ajutorul șabloanelor contabile
Aplicația dispune de șabloane contabile ușor de utilizat, care pot fi implementate în diferite situații. Cu ajutorul acestor șabloane, intrările standard sunt completate direct de către utilizator, permițând sistemului să ia o mare parte din munca utilizatorilor.
Controlați mai bine administrarea cu Costsplitting
Aplicația oferă posibilitatea de a împărți o factură în intrări separate. Conturile din registrul general și cotele de TVA sunt preluate automat din ERP sau din pachetul de contabilitate conectat. În funcție de pachetul conectat, se pot aplica, de asemenea, diverse diferențieri suplimentare.