Rietlanden terminals
Instrument de raportare și planificare a navelor în portul Amsterdam
Rietlanden Terminals BV. are o istorie bogată în portul Amsterdam și a devenit un jucător important în transbordarea cărbunelui. Această organizație internațională oferă clienților săi un pachet complet în ceea ce privește distribuția, manipularea și depozitarea de mărfuri solide în vrac și reprezintă, de asemenea, o legătură cu dezvoltarea și răspândirea pieței globale în cadrul pieței energetice.
Enunțarea problemei
Gestionarea și coordonarea distribuției, manipulării și depozitării în porturile din Amsterdam a fost realizată anterior de Rietlanden prin intermediul Excel. Acest fișier Excel, care consta dintr-o serie de calcule complexe, avea multe limitări. Pe lângă natura statică a foilor Excel, Rietlanden nu avea capacitatea de a lega sistemele și de a atribui utilizatori (roluri), printre altele.
Cazul de afaceri
- Mai mult control și o mai bună înțelegere a proceselor de achiziție și a stocurilor
- Automatizarea și vizualizarea calculelor complexe
- Flux de lucru structurat
- Generarea de rapoarte
- Planificarea și gestionarea informațiilor
- Punerea în aplicare a diferitelor legături
- Adăugarea de roluri și drepturi (multiutilizator)
Planificare și raportare eficientă
Odată cu dezvoltarea unui instrument de raportare și a unei planificări a navelor, fișierele Excel au făcut loc unor soluții software accesibile și receptive. Odată cu conectarea acestor aplicații, nu numai că întregul flux de lucru este executat structural, dar calculele complexe au fost automatizate și au devenit transparente din punct de vedere vizual, iar planificarea utilajelor și a materialelor poate fi gestionată cu ușurință.