Portalul clienților
Portalul clienților
Clienții așteaptă din ce în ce mai multe servicii din partea companiilor; acesta este un lucru pe care dumneavoastră, ca companie, doriți să îl oferiți. Cum abordează compania dvs. acest aspect? Portalul pentru clienți Emendis, este ușor de utilizat, fiind casa online pentru clienții, partenerii, furnizorii sau angajații dumneavoastră.
Portalul pentru clienți oferă un loc sigur pentru a comunica, a gestiona conturile, a găsi actualizări privind statutul livrărilor și a plasa comenzi. Un portal pentru clienți reduce cantitatea de informații solicitate de la echipa de suport.


Avantajele portalului pentru clienți Emendis
- Controlează-ți căsuța poștală prin mai puține e-mailuri
- Comunicare prin intermediul unei autentificări securizate
- Încărcarea și descărcarea ușoară a fișierelor mari
- O perspectivă instantanee asupra celor mai importante proiecte și clienți
- Digitalizarea proceselor de afaceri
- Personalizarea este posibilă prin diverse module și blocuri

MAI MULTE INFORMAȚII?
Descărcați cartea noastră albă fără nicio obligație!
Whitepaper form - Klantportaal RO

Gamă largă de funcționalități
Beneficiind atât de avantajele blocurilor standard, cât și de cele ale blocurilor personalizate, aveți avantajul de a vă face portalul perfect adaptat la procesul unic al clienților dumneavoastră. Acest lucru se datorează faptului că funcționalitățile de care organizațiile au nevoie pot varia. Cu experiența pe care o avem, vă putem ajuta și consilia în acest sens, astfel încât să putem crea un sistem care să se potrivească nevoilor dumneavoastră.
Cereți mai multe informații
Sunteți curioși să aflați care sunt posibilitățile pentru organizația dumneavoastră? Ne-ar face plăcere să vă oferim mai multe informații despre diferitele opțiuni. Contactați-ne fără obligații, completând formularul.
Solicită informații
Oferim peste 10 demonstrații pe săptămână antreprenorilor și managerilor cu viziune de viitor.
Vrijblijvende demo RO
Parteneri Emendis:













